Miért az online-titkárnő?
A titkárnői és adminisztrációs feladatok elvégzéséhez szükség van számítógépre, internetes kapcsolatra, fejhallgatóra és mikrofonra, telefonra, nyomtatóra, szkennelre és faxra.
Az online-titkárnő mindezekkel rendelkezik, saját költségen rendezi be és tartja fenn az irodáját és vállalkozóként fizeti a járulékokat is. Így Ön mentesül ezen kiadások alól, megspórolva nem csekély összeget a vállalkozása részére.
A legfontosabb pedig, hogy az online-titkárnő elmondhatja, hogy gyakorlott, sok éves tapasztalatot és rutint tudhat a magáénak, amit mint személyi asszisztens szerzett meg az ország legnagyobb hírügynökségénél, illetve az egyik legnagyobb pénzügyekkel foglalkozó cégénél. Így a diszkréció, a pontosság és a megbízhatóság alapkövetelmény a rábízott munka elvégzéséhez.
Jelen esetben ez az online-titkárnő én vagyok, Sz. Rita és szeretném a fent leírtakról meggyőzni Önt, amennyiben megtisztel a bizalmával és amikor szükséges, akkor feladatok elvégzésével is.